فعالیت های نیماد در یک نگاه

/ نیماد / فعالیت های نیماد در یک نگاه

 

فعالیت های نیماد در یک نگاه

فعالیت های نیماد در یک نگاه

 

فهرست مطالب این صفحه

فعالیت های نیماد در یک نگاه

 

چرا نیماد؟

با بهرهگیری از خلاقیت، توان فنی و تخصص گروهی از زبدهترین کارشناسان، این امکان را فراهم آورده تا تمامی خدمات مبتنی بر وب را در یک مجموعه از مرحله ایده پردازی تا اجرا و ارائه در گستردهترین حالت به مشتریان و مراجعین خود تقدیم نمایـد.  مجموعه نیماد تلاش دارد با استفاده از نوآوری در ارائه خدمات به واسطه دانش روز ، ضمن ارتقاء روز افزون فعالیتهای خود به تأمین نیازهای رو به رشد مشتریان در بخش های مختلف بپـردازد و میتوانیم ادعا کنیم که، نیماد یـک”گروه متخصین ” اسـت چرا که شما میتوانید از همهی خدمات ما در هر لحظه که بخواهید بهرهمند شوید.طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، پنل اس  ام اس ، طراحی گرافیک سایت ، طراحی  لوگو، خدمات چاپ ، میزبانی وب سایت، ثبت دامین، خدمات گرافیک، طراحی وب سایت و هر آنچه در حوزه مبتنی بر وب میباشد موجود است.

 

 

 

طراحی سایت

مرحله اول  کارفرما نقطه نظرات مورد نظر خود را به طراح شرکت نیماد اعلام می نماید و طراحی با توجه به ویژگی های مورد نظر کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید. طراحی قالب را تا زمانی پیش می برد تا قالب با تایید کارفرما برسد.

مرحله دوم پس از تایید قالب توسط کارفرما عملیات پیاده سازی قالب توسط توسعه دهنده وب سایت انجام می گردد که با استفاده از HTML و CSS قالب را در یکی از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و همچنین سایر سیستم ها پیاده سازی می نماید.

 

 

پنل اس ام اس نیماد

دارای 5 اپراتور برتر کشوری میباشد و امکان سفارش هر نوع خطی موجود میباشد

دارای کمترین تعرفه پیامکی بوده و دارای قابلیت بازگشت هزینه پیامک های نرسیده

امکان ارسال بانک شماره های مشاغل ، کدپستی،سن و جنسیت  می باشد

دارای 6 خط رند بانکی 6 تا 9 رقمی از هر 5 اپراتور موجود می باشد

پشتیبانی سامانه در 24 ساعت شبانه روز

 

طراحی گرافیک

تیم نیماد در زمینه طراحی گرافیک شما را یاری می کند تا علاوه بر داشتن طرح هایی که شما را از دیگر رقبایتان متمایز کند بتواند اساس و طبیعت وجودی طرح های شما را نیز نشان دهد و با معروفیت و شناخته شدن شما باعث موفقیت و محبوبیت شما در عرصه جهانی گردد.

 

میزبانی وب

نیماد در مدت اندک و با حمایت کاربرانش توانست به جمع هاستینگ های برتر ایران در آمار جهانی بپیوندد.
کلیه مشتریان نیماد دارای مالکیت 100 درصد دامینهایشان هستند و در هر زمان امکان تغییر دی ان اس و یا انتقال دامین از طریق پنل اصلی نیماد امکان پذیر است.

 

ارسال نظر

سیزده − 7 =