مزیت طراحی سایت با وردپرس

/ عمومی / مزیت طراحی سایت با وردپرس

مزیت طراحی سایت با وردپرس

مزیت طراحی سایت با وردپرس

فهرست مطالب این صفحه

مزیت طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت سایتهای ارزان و حرفه‌ای محسوب می شود. وردپرس مزایای بسیاری را برای مدیریت سایت فراهم می‌آورد که در این پست  به شش مورد از آن‌ها اشاره می کنم با نیماد همراه باشید

 

۱. محیط مدیریت ساده و کاربر پسند

اولین و مهمترین مزیتی که طراحی سایت با وردپرس دارد، محیط مدیریتی آن است که مخصوصاً برای افرادی که تجربه مدیریت سایت ندارند، ارزشمند است.

کلاً پنل مدیریتی وردپرس به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است تا افراد مختلف با هر سطح سواد اینترنتی بتوانند حداکثر بهره برداری را از آن بکنند.

۲. اوپن سورس بودن

اوپن سورس بودن وردپرس از دو جهت ارزشمند است. اول اینکه تعداد توسعه دهندگان بسیاری دارد که همگی به هسته ی سیستم دسترسی دارند و این باعث می‌شود یک سایت وردپرسی همیشه و همه جا توسعه‌دهنده داشته باشد در حالی که اگر یک سیستم اختصاصی را در نظر بگیریم، بهترین توسعه‌دهنده ی آن همیشه فرد یا تیم نویسنده‌اش است که خب قطعاً در همه جا در دسترس نیستند… .

و دوم اینکه به جهت اوپن سورس بودن، افراد بسیاری روی امنیت آن و رفع باگهای مختلف سیستم کار میکنند که البته این میتواند یک ایراد هم باشد چرا که هکرها نیز به آن دسترسی دارند اما تجربه تا امروز ثابت کرده است که وردپرس از لحاظ امنیت در سطح متوسط به بالا قرار دارد به این شرط که درست به کار گرفته شود.

۳. انعطاف پذیری

این مورد از بزرگترین و مهمترین مزایایی است که طراحی سایت وردپرسی به ارمغان می آورد؛ وقتی سایتی با وردپرس طراحی می شود، به تعداد نا محدود می‌توان برای آن پلاگین نوشت و قالب طراحی نمود. همچنین می‌توان از قالبها و پلاگین های رایگان بسیاری که برای آن نوشته شده بهره گرفت و البته تعداد زیادی قالب و پلاگین غیر رایگان نیز در دسترس هستند… .

۴. بهینه سازی سایت

کلاً نام وردپرس با سئو و بهینه سازی سایت گره خورده است! همیشه طراحی سایتهای وردپرسی همراه با تفکر مثبت درباره رنک در موتورهای جستجو بوده است.

برنامه نویسی سیستم وردپرس به گونه‌ای است که به خودی خود بسیار بهینه است و مطلوب موتورهای جستجو؛ از این رو مطالب منتشر شده در سایتهای وردپرسی معمولاً خیلی خوب رنک میگیرند الته در این بین نوع طراحی نیز از اهمیت بسیار برخوردار است و به صرف استفاده از وردپرس، نمیتوان انتظار داشت که سایت رنک خوبی داشته باشد.

۵. ارزان بودن

عموماً طراحی سایت وردپرس هزینه ای بسیار کم نسبت به بسیاری موارد دیگر دارد چرا که سیستم مدیریت محتوا نیاز به برنامه نویسی ندارد و اصل هزینه حذف میگردد. هزینه ی اندک باقی‌مانده مربوط به طراحی قالب وردپرس خواهد بود.

برنامه نویسی سیستم اختصاصی در حد وردپرس (به فرض اینکه مقدور باشد)، دهها میلیون تومان هزینه خواهد داشت حال آنکه اگر سایت بر پایه ی وردپرس راه اندازی شود، این هزینه میتواند ۶۰۰ هزار تومان باشد که مربوط به طراحی قالب است و صد البته استفاده از قالبهای متعدد موجود (رایگان و غیر رایگان) حتی هزینه را از این هم کمتر میکند. برای مثال در سرویس طراحی سایت ارزان WEBRGB کل هزینه راه اندازی سایت با قالبهای حرفه‌ای خارجی، تنها ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود!

۶. بروزرسانی های متعدد و رایگان!

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با وردپرس این است که تیم توسعه‌دهنده این سیستم هر از چند گاهی یک بروزرسانی جدید منتشر میکند که به رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

این بروزرسانی ها برای بهبود سطح امنیت، بهینه سازی محیط کاربری، افزودن ویژگی‌های جدید و … انجام میگیرد و همین مورد باعث می‌شود که سایتهای وردپرسی همیشه پتانسیل بالایی برای پیشرو بودن داشته باشند… .

مجموعاً طراحی سایت وردپرس یکی از بهترین انتخاب ها برای ساختن سایت به شمار می‌رود و البته که سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان و اوپن سورس دیگری نیز وجود دارند که خب مثلاً ساختار بهینه وردپرس را ندارند یا میزان آپدیتهای آن را… .

ارسال نظر

پنج − سه =