پیوند یکتا در وردپرس مناسب برای سئو

/ وبلاگ نیماد / مرکز آموزش / پیوند یکتا در وردپرس مناسب برای سئو

پیوند یکتا در وردپرس مناسب برای سئو

 

 

در حال حاضره هر مدیر سایتی در تلاش هست تا بتواند بهترین پیوند یکتا در وردپرس برای سئو و زیبایی آدرس مطالب و فشار کمتر روی هاست و سرور زا انتخاب کند ولی شاید وقتش را نداشته باشد که امتحان کند و می خواهد بهترین پیوند یکتا را با توجه به تجربه برای سایت وردپرس خود تنظیم کند تا در وردپرس هم سایتش بهتر دیده شود پس به شما توصیه میکنم

فهرست مطالب این صفحه

پیوند یکتا در وردپرس چیست ؟

پیوند های یکتا همان آدرس مطالب شما هستند که میتوانید در اینجا تنظیم کنید و به صورت دلخواه شخصی سازی را انجام دهید . برای دسترسی به این قسمت باید ابتدا وارد مدیریت سایت شوید و در منوی تنظیمات زیر منوی پیوندهای یکتا را انتخاب کنید تا به صفحه زیر بروید که صفحه مدیریت پیوند های یکتا است .

پیوند یکتا در وردپرس مناسب برای سئو

 

پیوند یکتا در وردپرس برای سئو

ممکنه با خودتون بگید که پیوند های یکتا مطالب چه ربطی به سئو سایت و مطالب دارد که من در جواب سوال شما میگویم که سئو کاری هست که فوت و فن های خودش را دارد و اگر میخواهید سایتتان در گوگل رتبه خوبی پیدا کند باید موارد ریزی را رعایت کنید که یکی از آن ها پیوند های یکتا مطالب است و حتی خود گوگل هم پیوند یکتایی را پیشنهاد میکند که با عنوان مطلب رابطه داشته باشد و نه مثل بعضی سایت ها ادرس سایت به صورت id=1882 هست .

بهترین پیوند یکتا در وردپرس برای سئو

پیوند یکتا مناسب برای هر سایتی متفاوت هست چون کاربرد و استفاده سایت های مختلف با هم متفاوت هست .

من در این مطلب برای سایت های خبری , آموزشی , شرکتی , دانلود و فروشگاهی و … را آموزش میدهم . همانطور که در تصویر بالا می بینید برای تنظیم پیوند یکتا میتوانید از تنظیمات پیشفرض استفاده کنید و هم از پیوند سفارشی خود استفاده کنید که برای سایت های خبری و دانلودی و سایت هایی که تعداد مطالبشان زیاد است من استفاده از ساختار دل‌خواه را پیشنهاد میکنم و برای سایت های شرکتی و سایت هایی با تعداد مطالب کم استفاده از نام نوشته را پیشنهاد میکنم . می توانید مواردی را که در ساختار دل‌خواه قرار بدهید در زیر ببینید .

%post_id% : آی دی هر مطلب را برای نوشته ها قرار میدهد ( هیچوقت ID مطالب یکسان نمی شود)

%year% : سال ایجاد مطلب

%monthnum% : مال ایجاد مطلب

%day% : روز ایجاد مطلب

%postname% : عنوان مطلب

بهترین پیوند یکتا برای سایت خبری و دانلود

چون این سایت ها تعداد بالایی مطلب دارند و ممکن است مطالب عنوان یکسانی پیدا کنند توصیه میکنم از پیوند یکتای زیر استفاده کنید تا هم بهترین پیوند یکتا را از نظر سئو داشته باشید و هم مشکلی براتان پیش نیاید .

/%post_id%/%postname%/

بهترین پیوند یکتا برای سایت شرکتی

سایت های شرکتی برای معرفی محصولات یا خدمات خود صفحات کمی دارند و هم وقتی لینک صفحه با عنوان مطلب یکی باشد خیلی جلوه بهتری دارد پس من پیوند یکتای زیر را پیشنهاد میکنم .

/%postname%/

ارسال نظر

11 + 19 =