طراحی سایت ارزان در کرمان

/ وبلاگ نیماد / طراحی سایت ارزان در کرمان

طراحی سایت ارزان در کرمان

شرکت توسعه سامان نیماد، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در کرمان برای افراد و استارت آپ‌هایی که بودجه زیادی در طراحی سایت مجموعه خود ندارند، سرویس ویژه‌ی سایت ساز و فروشگاه ساز نیماد را آماده کرده است.

در سرویس سایت ساز نیماد، تمامی امکانات یک سایت شرکتی / فروشگاهی تعبیه شد، این سرویس کاملا بومی بوده و صفر تا صد آن توسط برنامه نویسان مجموعه نیماد انجام شده و مطابق سلیقه و متناسب با اینترنت داخل کشور است.

فهرست مطالب این صفحه

طراحی سایت ارزان در کرمان

با توجه به تجربه چند ساله مجموعه نیماد در خصوص طراحی سایت، خصوصا در استان کرمان با مجموعه هایی رو به رو بودیم، که با توجه به اینکه در ابتدای مسیر کار خود بودند و یا اینکه هنوز به قدرتی که راه اندازی کسب و کار اینترنتی می‌تواند در کارشان داشته باشد، ایمان نداشتند، تصمیم به ارائه سرویس ارزان طراحی سایت اما با کیفیت کردیم.

شما با تهیه سرویس سایت ساز نیماد، یک سایت کامل با کدنویسی تماما اختصاصی خواهید داشت.

در این سرویس با استفاده از صفحه ساز بسیار حرفه‌ای میتوانید به راحتی از امکانات یک سایت کامل شرکتی و فروشگاهی استفاده کنید.

قیمت طراح سایت ارزان

تعرفه سرویس سایت ساز و فروشگاه ساز نیماد، سالانه فقط 950 هزارتومان است.

نام سرویستعرفه سرویس (سالانه)
سرویس سایت ساز نیماد950.000 تومان
سرویس فروشگاه ساز (استاندارد)950.000 تومان
سرویس فروشگاه ساز (حرفه ای)1.250.000 تومان
تعرفه‌های ذکر شده هزینه تمام شده بوده و هیچ هزینه اضافی و پنهانی نخواهد داشت!

همین الان سفارش خود را ثبت کنید و کسب کار آنلاینتان را راه اندازی کنید!

با تهیه سرویس سایت ساز نیماد شما علاوه بر طراحی سایت موارد زیر را نیز دریافت خواهید کرد:

  • 5 گیگابایت هاست شرکتی
  • ثبت دامنه IR
  • پنل پیام کوتاه حرفه‌ای (قابلیت اتصال به سایت)
  • 2 ساعت آموزش کار و مدیریت سایت
  • آموزش تولید محتوا با رعایت اصول سئو
  • آپدیت رایگان
  • پشتیبانی در طول دوره

این هزینه شامل سرویس سایت ساز + 5 گیگابایت هاست شرکتی + دامنه IR

حذف تبلیغات

مشتری ها ما را تبلیغ می کنند
یکی از دلیلی که قیمت تمام شده محصول ما پایین است این است که محصول ما نیازی به هزینه های گزاف تبلیغات ندارد و خود مشتریان بهتر از هر کسی ما را تبلیغ کنن

کیفیت را مقایسه کنید

سایت آن است که خود ببینید نه آنکه طراح بگوید
همه ما میدانیم اگر چیزی گرانتر است لوزوماً با کیفیت تر نیست بهترین راه برای پی بردن به این موضوع این است که خودمان کفیت را مقایسه کنیم.

در سایت ساز نیماد می توان هرگونه سفارش،درخواست و تغییری را به وب سایت خود افزود.

سایت ساز دارای سیستم ماژولساز و ویجت ساز با امکان افزودن فیلدهای گوناگون است ، که گسترش پذیری نرم افزار را فراهم کرده و زیر ساخت خوبی برای برنامه نویسی وب سایت است

با 950 هزار تومان من دقیقاً چه دریافت می کنم؟

ما برای شما یک سایت کامل طراحی و برنامه نویسی می کنیم، شما یک سایت ساز و یا یک سایت خام دریافت نمی کنید، ما سایت را آماده و پس از طراحی با سلیقه شما و وارد کردن اطلاعات، مطالب و محصولات شما به شما تحویل میدهم، همچنین هاست و دامنه رایگان در اختیار شما می گذاریم. پس شما بجز 950 هزار تومان، حتی یک ریال هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد و یک سایت کامل دریافت می کنید.

ویژگیهای سایت‌ساز نیماد

1- کدنویسی و برنامه نویسی اختصاصی و طراحی وب سایت از صفر تا صد با تکنولوژی ASP.Net
2- طراحی وب سایت بدون استفاده از سایت سازهای خارجی مانند جوملا، ووردپرس، دروپال و …
3- پیاده سازی بستر Seo Friendly بهینه شده برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت
4- مدیریت بازنویسی آدرس های سایت ساز توسط کاربر.
5- برنامه نویسی بومی ابزارها و پلاگین ها توسط تیم نرم افزاری نیماد.
6- بروز رسانی خودکار براساس تکنولوژیهای روز
7- امکان ویرایش و تغییر همه بخشهای سایت آماده

امکانات سایت ساز نیماد

ماژول ساز

یک از قابلیت های کلیدی سایت ساز نیماد سیستم ماژول ساز می باشد . توسط این سیستم میتوان Html همه بخشهای سایت را تغییر داد و همچنین به مدیریت هر ماژول فیلدهایی افزود و چیدمان تمامی بخش ها را به شکل دلخواه و متناسب طراحی سایت تغییر داد .

فرم ساز

امکان ساخت هرگونه فرم همراه با نمایش داده های آن و امکان گزارش و جستجو در اطلاعات فرم با قابلیت گروه بندی فرم ها در سایت . استفاده از کد رهگیری برای کاربران و پیگیری نتیجه ارسال فرم برای آن ها در نرم افزار سایت ساز نیماد .تایید ثبت نام و …

ویجت ساز

بوسیله ویجت ساز سایت ساز نیماد می توان کد Html سایت را ویرایش کرد . همچنین می توان ساختار و ظاهر هر یک از ویجت های موجود در سایت را تغییر داد و به شکل دلخواه درآورد.

گزارش ساز

مدیریت گزارشها و فیلدهای مورد نیاز، چاپ و خروجی اکسل از آنها به همراه نمایش نمودارهای میله ای ، خطی و ستونی برای گزارشگیری از طراحی سایت ارزان . استفاده از بازه زمانی در نتایج گزارشگیری و تعیین سطح دسترسی مدیران در گزارشات سایت ساز نیماد.

مدیریت فایل

با این بخش می توان تمامی فایل های سایت را دسته بندی، حذف و تغییر نام داد همچنین مدیریت اضافه و ویرایش کردن فولدر و فایل های متنی وجود دارد و می‌توانید از لینک فایلهای پرکاربردتان برای بارگذاری در سایت استفاده کنید.

آپلودر فایل

امکان بارگذاری چند عکس همزمان و کنترل و اعتبار سنجی آنها به همراه تعیین سایز و اندازه فایل های آپلود شده که می توان کنترل مناسبی در آپلود فایل های سایت داشت . مشاهده عکس کوچک قبل از آپلود فایل عکس برای انتخاب مناسب فایل برای وب سایت .

گردشکار

زیر سیستمی که امکان فرستادن ایمیل و پیامک را پس از هر فعالیتی می دهد . همچنین امکان اتصال و سینک شدن به نرم افزار های حسابداری و مدیریت مشتریان CRM در این سیستم پیش بینی شده است .

پنل مدیریت پیامک

با تعریف اکانت سیستم پیامک می توانید مدیریت ایمیل ها و پیام ها را درون سایت ارزان خود انجام دهید . همچنین امکان اتصال به سیستم گردشکار و گزارش گیر را دارد تا بتواند با ارسال گزارش ها از سایت و نرم افزارهای متصل به وب سایت کارفرما را در انجام کارهای

کدنویسی اختصاصی

در هنگام طراحی اختصاصی، سایت هسته مرکزی معمولا سبکی دارد و سایت فقط به میزان قابلیت‌ها و امکانات موجود از منابع سخت افزاری استفاده می‌کند و برعکس سیستم های آماده هسته مرکزی سنگینی ندارد.

از طرف دیگر در طول زمان، امکان اعمال تغییرات و اضافه نمودن قابلیت‌های خاص و جدید ساده‌تر است چرا که برنامه‌نویس سیستم کاملا بر روی تمام اجزای سایت احاطه دارد و می‌تواند تغییرات عمده ایجاد نماید و بنا بر نظر کارفرما امکانات خاص به سایت اضافه نماید

.
کدنویسی اختصاصی امنیت بیشتری دارد چرا که کدهای نرم‌افزار و متدلوژی برنامه نویسی و پیاده‌سازی خصوصی است و در اختیار عموم قرار ندارد . کنترل پنل ساده‌تری دارد چون بیشتر با هدف مدیریت محتوای سایت در اختیار ادمین قرار می‌گیرد و نه مدیریت امکانات و قابلیت‌ها و چیدمان سایت.
تمام مبانی بهینه سازی رتبه سایت برای موتورهای جستجو یا در واقع SEO می‌تواند در هنگام پیاده‌سازی سایت اختصاصی لحاظ شود و از منظر فنی عملکرد سایت را در زمینه ارتقاء رتبه سایت برای جستجوگرها تضمین نماید. امکانات نرم‌افزاری و چیدمان اجزای سایت حرفه‌ای تر هستند چرا که توسط متخصص انجام می‌شوند..

ارسال نظر

18 − 12 =