طراحی سایت مجله اینترنتی

/ طراحی سایت / طراحی سایت مجله اینترنتی / طراحی سایت مجله اینترنتی

طراحی سایت مجله اینترنتی

 

طراحی سایت مجله اینترنتی

همینطور که میدانید ناشران معتبر و معروفی در ایران هستند که متاسفانه یا از این مقاله که در حال خواندن آن هستید اطلاع و آگاهی ندارند و یا دوست ندارند که قبول کنند

دنیای اینترنت و وب سایت میتواند کسب و کار آنها را به شکل کاملا متفاوتی دگرگون کند جای تاسف داره که در ایران وب سایت های مجلات اینترنتی خیلی خوبی وجود ندارد یا اگر هم وجود داشته باشد با تصاویر و کیفیت بد باعث میگردد که حتی کاربران برای یک دقیقه هم در وب سایت مورد نظر نخواهند که بمانند.
بنابراین چنانچه شما ناشر یک مجله بزرگ هستید و بر روی ارائه نسخه چاپی مجله خود سرمایه گذاری نمودید میتوانید با تنظیم یک برنامه درست بدون اینکه به سیستم کسب و کار سنتی خود آسیبی را وارد نمایید, نسخه اینترنتی و البته محدود را هم در اختیار بازدید کنندگان آنلاین وب سایت خودتان قرار دهید. مطمئن باشید طرفداران پر تعداد خواندن نسخه های چاپی شما هم از این استراتژی جدید و نوین شما خوشحال خواهد شد.

 

طراحی مجله اینترنی خود به دو بخش تقسیم می شود

 

1- طراحی سایت برای روزنامه ها 

2- طراحی سایت مجله اینترنتی

 

ویژگی های سایت مجله اینترنتی

1- ارائه مجلات و روزنامه تاریخ روز
2- آرشیو روزنامه ها و مجلات
3-ثبت نام خوانندگان و هوادارن برای ارائه سرویس های بیشتر و بهتر
4-درج و مدیریت نظرات کاربران برای هر نسخه از مجله و روزنامه
5-دسته بندی مجلات و روزنامه ها بر اساس نوع مخاطب

فرصت را غنیمت شمارید و با پشتیبانان نیماد برای شروع مراحل طراحی سایت مجله اینترنتی خود اقدام نمایید.

در صورتیکه سوالی داشتید میتوانید با اطلاعات تماس که در وب سایت قرار دارد با ما در ارتباط باشید و یا با مطالعه صفحه پرسش و پاسخ ، پاسخ تمامی سوالات خود را بیابید. نیماد همواره با شما هستیم.

موفق باشید

 

ارسال نظر

پنج + 16 =