طراحی سایت مدرسه

 

طراحی سایت مدرسه

 

طراحی سایت مدرسه

با توجه به اینکه اکثر ارتباطات به ارتباطی آنلاین و اینترنتی تبدیل شدند، استفاده از وب سایت افزایش پیدا کرده است و این استفاده از طراحی وب سایت در مدارس نیز به چشم میخورد و مدارس نیز کم کم به سمت طراحی سایت مدرسه کشیده شده اند .

به طور مثال : ساده ترین بخشی که میتوانیم در چنین وب سایت هایی داشته باشیم ارتباط والدین با کادر پرسنلی مدرسه مربوطه میباشد مانند اعلام نمره ها به صورت آنلاین و برنامه ریزی درسی و یا گرفتن کمک های مردمی به صورت آنلاین.
در سطح گسترده تر میتوانیم با برگزاری ویدئو کنفرانس به صورت آنلاین والدین را در روند اداره نمودن مدرسه و مسائل دیگر قرار دهیم. برای والدین در یک وب سایت مدرسه و تحصیلی میتوانیم قابلیت های بسیار گسترده تری را در کنترل پنل ها در اختیار آنها قرار دهیم. مانند ارتباط آنها با بخش مدیریت و معاونت مدرسه و اطلاع از آخرین وضعیت تحصیلی فرزند خود.

و همچنین با طراحی وب سایت مدرسه عالی می توانید که فارغ التحصیلان خودتان را به بازدید از وب سایت مدرسه سابق خودشان ترغیت کنید که آن ها می توانند آن جا نظرات خویش را با دانش آموزان بیان کنند، مقالات خویش را آن جا به اشتراک گذارند مشکلات دانش آموزان را بشنوند و برای حل آن ها کاری انجام دهند.

 ویژگی طراحی سایت مدرس

1-ایجاد صفحه تماس با ما در جهت رفاه حال ارتباط والدین دانش آموزان با مدیر و پرسنل مدرسه
2-اعلام آنلاین نمرات دانش آموزان
3-قرار دادن فایلهای تمرینی هر درس و کلاس به صورت طبقه بندی شده
4-بخش دعوت به همکاری
5-گالری تصویر
6-اعلام نتایج جشنواره ها و برنامه کاری مدرسه به صورت آنلاین
7-ثبت نام دانش آموزان به صورت آنلاین
8-گرفتن کمک های مردمی به صورت آنلاین
9-قرار دادن جزوات آموزشی و کتابهای کمک آموزشی به صورت آنلاین
10-بخش گفتگوی آنلاین
11بخش تالار گفتگو
12-سنجش و ارزیابی تحصیلی
13-کتابخانه دیجیتال

ویژگی های اشاره شده فقط بخش کوچکی از امکانات وب سایت مدارس می باشند وب سایت های مدارس طراحی شده توسط شرکت نیماد کاملا به صورت اختصاصی برای هر مدرسه نوشته می شود ولی همانگونه که می دانید به طور طبیعی در تمامی مدارس یکسری امکانات مشترک باید وجود داشته باشند ولی در نهایت هر مدرسه ای به نسبت نیاز خود و پایه ای که در حال آموزش آن ها هستند متفاوت خواهد بود

 

 

ارسال نظر

12 − پنج =