طراحی سایت فیلم و موزیک

/ طراحی سایت / طراحی سایت فیلم و موزیک / طراحی سایت فیلم و موزیک

 طراحی سایت فیلم و موزیک

 

طراحی سایت فیلم و موزیک

از قدیم همه همواره به دنبال ساخت وسایل و ابزاری برای سرگرمی خود بوده است. بازی های سنتی نمونه ای از این سرگرمی ها هستند که هنوز هم در میان مردم رایج اند. اما در این قرن ، سرگرمی های جدیدتر و متنوع تری ایجاد شده است. از انواع پارک ها و پینت بال ها و شهربازی ها گرفته تا بازی های مشهور کامپیوتری و اینترنتی که مشتریان پر و پاقرص خود را دارند. اما یکی از سرگرمی های جدید بشر که از تولد آن 100 سال می گذرد به دلیل جنبه های آموزشی و جلوه های ویژه موجود در آن در صدر پرطرفدارترین نوع سرگرمی ها قرار گرفته است و آن عبارت است از فیلم و سریال.

سالانه فیلم ها و سریال های پر شماری در سراسر دنیا ساخته و پخش می شوند. تا چندین سال گذشته ، منبع تهیه این نوع فیلم ها ویدئو کلوپ ها بود که در ابتدا به صورت نوار های ویدئویی و بعد ها به صورت وی سی ها به مردم عرضه میشد. اما در سال های اخیر با همه گیر شدن اینترنت و افزایش چشم گیر سرعت آن ، این امکان به وجود آمد تا هر کسی در خانه خود بنشیند و از طریق اینترنت فیلم و یا سریال مورد نظر خود را دانلود کند. البته تلگرام و کانل نیز جدیدا باب شده

امروزه هزاران نفر در ایران روزانه از طریق موتور جستجوی گوگل به دنبال یافتن کاملترین وب سایت در زمینه موزیک و ویدئو هستند. بنابراین وب سایت شما را به گونه ای طراحی و پیاده سازی خواهیم نمود که بالاترین رتبه را در بین وب سایت های دیگر و رقبایتان داشته باشد.

 

طراحی سایت فیلم , سریال و موزیک شامل چند بخش میباشد

 

1-طراحی گرافیکی زیبا و متناسب با موضوع فیلم و موزیک
2-قالبیت ارائه محتوا ها به صورت دسته بندی های مرتبط ، به عنوان مثال فیلم ها در دسته بندی های ایرانی ، خارجی و یا ژانر های مختلف مثل عاشقانه ، کمدی و….
3-قابلیت ارائه لینک های مستقیم برای دانلود آسان فیلم و یا موزیک
4-قابلیت جستجو در سایت برای عنوان یک موسیقی و یا فیلم خاص
5-قابلیت قرار دادن توضیحات و عکس به همراه هر فیلم و موسیقی
6-قابلیت قرار دادن فایل های زیرنویس فارسی برای فیلم های خارجی
7-قابلیت عضو گیری و ارائه برخی سرویس ها ( به عنوان مثال لینک های مستقیم و پرسرعت و یا آرشیو های موسیقی) به کاربران خاص که با پرداخت مبلغی به عنوان فعال سازی اکانت ویژه، بتوانند از این سرویس ها استفاده کنند
8-قابلیت ارائه برخی محتواها به صورت فیزیکی از طریق فروشگاه های اینترنتی و پرداخت آنلاین
9-قالبیت نظردهی درباره فیلم ها موزیک های مختلف
10-قابلیت دسته بندی های ویژه بر اساس نظرسنجی کاربران مانند پرطرفدارترین ، محبوب ترین و…
11-قابلیت قرار دادن مقالات آموزشی و نقد و بررسی فیلم ها و سریال ها

 

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با پشتبانی نیماد در ارتباط باشید

نیماد ریتم پایدار زندگی انلاین

ارسال نظر

یازده − 1 =