آموزش وردپرس قالب

آموزش وردپرس قالب

آموزش وردپرس قالب

 

آموزش وردپرس قالب

حتما تا حالا از خودتان سوال کردید که برای سیستم مدیریت محتوای وردپرسی که ساختیم چه ظاهری را باید ایجاد کنیم و حتما دیده اید که نصب وردپرس به تنهایی ظاهر زیبایی ندارد !

 

هر سایتی نیاز به قالبی دارد که با توجه به نوع فعالیت ما و سلیقه ی شخصی طراحی می شود تاکاربران بتوانند با سایت ارتباط خوبی برقرار کنند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز دارایهزاران قالب وردپرس در هر زمینه ای می باشد که به دو شکل رایگان و غیر رایگان موجود است. اماباید این را بدانید که تعداد بسیار زیادی قالب یا همان پوسته وردپرس در مخزن وردپرس موجود استکه به صورت رایگان قابل نصب و راه اندازی هستند .

 

در آموزش وردپرس قالب امروز که نیماد برای شما آماده کرده پیرامون نصب و راهاندازی پوسته ها در وردپرس می باشد، می پردازیم

انتخاب قالب وردپرس مورد نظر

در مرحله ی اول باید پوسته ایکه مد نظر ماست را با توجه به نیاز خود از مخزن وردپرس و یا سایت ای قابل اعتماد که می دانیم پوسته هایآن ها معتبر و فاقد مشکل می باشند، انتخاب کنیم .

نکته ی مهم !!! تمامی قالب های که در مخزن وردپرس موجود است به صورت نسخه ی اصلی است وفارسی سازی شده نمی باشد پس این مورد برای افرادی که می خواهند سایت فارسی راه بیندازند مشکل ساز است .

راه اندازی قالب وردپرس
پس از انتخاب قالب رد نظر باید آن را در سایت با رگذاری کنیم و سپس نصب و تنظیم نماییم. برایاین کار به بخش “نمایش >> پوسته ها” موجود در منوی سمت راست واقع در پنل مدیریت وردپرس می رویم

ارسال نظر

شانزده − دو =