طراحی سایت نمایشگاهی

/ طراحی سایت / طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی

طراحی سایت نمایشگاهی

در هر سال در ایران  نمایشگاه در هر زمینه و موضوعی در حال برگزاری میباشد و زمانی که به تاریخ برگزاری نمایشگاه نزدیک میشویم صاحبان مشاغل به فکر تبلیغات بیشتر و پرداخت هزینه های بسیار گزاف میوفتند تا در نمایشگاه مورد نظر بسیار برجسته تر دیده شوند. دادن تبلیغات در روزنامه ها و مجلات ممکن است تا حدی این دسته از افراد را به هدف خود برسانند اما حقیقت اصلی این است که داشتن یک وب سایت برای نمایشگاه خاص میتواند به تمام ابهامات در این زمینه خط بطلان بکشد.

در حال حاضر در زمینه های متفاوت از قبیل :صنعت ، تجارت ، غذایی ، کتاب و… در ایران و سایر کشورها برگزار میشود و بازدیدکنندگان زیادی را به همراه دارد. از این رو بیشتر صاحبان مشاغل در چنین نمایشگاه هایی برای معرفی خود و آخرین دستاوردهایشان در حیطه کاری خود شرکت میکنند. اما به دلیل ازیاد شرکت کنندگان ، اینکه شما بتوانید تبلیغات گسترده ای انجام دهید تا بازدیدکنندگان از غرفه شما نیز بازدید کنند امر مهمی است. غالبا شرکت ها در مجلات پوسترها به چنین کاری میپردازند اما افراد محدودی از شرکت کنندگان مجلات را دنبال میکنند . بنابراین فرصت مناسبی است برای شما تا با تدارک دیدن یک وب سایت نمایشگاهی مخصوص خود ضمن معرفی خود ،بازدیدکنندگان را از آخرین اخبار نمایشگاه نیز مطلع سازید.

مطمعنا کاربران از چنین وب سایتی استقبال خواهند کرد و جایگاه خود را در ذهن مشتریان بالا خواهید برد . بنابراین میتوانید از تجربیات طراحی وب سایت نیماد استفاده نمایید و وب سایت نمایشگاهی خود را به بهترین نحو ایجاد کنید.

پس میتوانید از همین امسال یک برنامه ریزی هدفمند برای نمایشگاه هایی داشته باشید که هر ساله در آن شرکت مینمایید. چنانچه این فعالیت از همین امروز آغاز گردد تیم تخصصی شرکت وب نیماد میتواند تا زمان برگزاری نمایشگاه آن را در گوگل بهینه سازی نماید تا هم رتبه خیلی عالی در بین رقبای خود داشته باشید و هم سود آن را در زمانی غیر از نمایشگاه ببرید.

ویژگی های سایت نمایشگاهی

1-اعلام زمان و تاریخ نمایشگاه
2دادن اطلاعات مربوط به غرفه با ذکر جزئیات دقیق و نقشه آن
3-طراحی بخش تماس با ما در جهت سهولت ارتباط بیشتر
4-طراحی بخش نظر سنجی
5-طراحی صفحه ای از اطلاعات کارمندانی که در برگزاری نمایشگاه سهیم هستند
6-طراحی دستاوردهای بعد از نمایشگاه
7-ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی از طریق وب سایت
8-طراحی آنلاین اتفاقات داخل غرفه به کاربران آنلان وب سایتتان
9-و صدها موردی که تنها شما میتوانید در طراحی وب سایت نمایشگاهی خود داشته باشید

 

 

برای کسب اطلاعات بیتشر میتوانید با پشتیبان سایت نیماد در تماس باشد 

ارسال نظر

5 × 4 =